Droger en gezelligheid - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene - WaarBenJij.nu Droger en gezelligheid - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene - WaarBenJij.nu

Droger en gezelligheid

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

24 September 2015 | Mexico, Mexico-stad

Hoi lieve allemaal,

Er is weer wat te vertellen na een week!! Het is weer op mijn telefoon, dus ik hoop dat het goed gaat!

Vorige week woensdag was het natuurlijk een feestdag. We hebben lekker rustig aan gedaan en er zou een grote militaire parade zijn. Na heel lang wachten (1 uur) was er nog niets en ging ik net Nora weer naar huis. Marit wilde graag wachten en aan de filmpjes te zien was het leuk dat ze gewacht hadden!! Heel strak en indrukwekkend zag het er uit.
Tijdens het wachten stonden de meiden te kwijlen bij alle helium ballonnen die er waren!!! Ik moest me inhouden on er niet een te kopen (ik hou al mijn hele leven aan die balonnen!) die zijn er trouwens altijd op straat.

Ik had ook nog niet verteld dat we baar de dierentuin waren geweest hier vlakbij. Die is gratis, maar best leuk en zo groot als Blijdorp. De apen zijn erg actief en grappig en we hebben nog niet alles gezien, dus binnenkort nog een keer!!
Bij de vlindertuin (waar je wel voor betaald) mogen de kinderen elk half uur een vlinder die net uit de cocon is vrijlaten. Ze mogen een naam geven aan de vlinder en een wens doen. Ze zeggen hier dat vlinders een wens uit kunnen laten komen als hij echt uit het hart komt. Je kon ook een vogelspin op je hand krijgen, maar wij hielden het bij kijken

Weer maar een deel geplaatst!!! Werkzoekenden snel mogelijk bij!!



  • 24 September 2015 - 19:15

    Jeannette:

    Fijn dat je toch schrijft, al is het dan nu nog via je telefoon! Zou wel fijn zijn, hoor, als we weer kunnen skypen - naast whatsapp :-)! Klinkt leuk, de dierentuin!
    Wat een verleiding voor jou, steeds heliumballonnen op straat ;-)!! Knuffff

  • 25 September 2015 - 21:45

    Eugénie:

    Wow, je zou elke dag zomaar naar de dierentuin kunnen, dat lijkt me zeker als kind een super ervaring! Ik hoor dat het goed gaat, fijn hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 13183

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 25 Augustus 2016

Op avontuur in Mexico!

Landen bezocht: