Toch wel weer thuis..... - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene - WaarBenJij.nu Toch wel weer thuis..... - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene - WaarBenJij.nu

Toch wel weer thuis.....

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 Januari 2016 | Mexico, Mexico-stad

Hoi lieve mensen,

Zo, we zijn weer thuis!!!!!

Wat heb ik genoten van afgelopen weken! Het was ontzettend druk, maar het was zooooo fijn om iedereen (soms wel 2 of 3x!!!) te kunnen zien.
Marit heeft wel 3x met bij haar vriendinnetje gelogeerd of zij bij ons. Zelf nog een keer spontaan met haar grote zus erbij. Dat was ook super gezellig.

Het was fijn om iedereen te zien, maar daardoor zooooo moeilijk om weer terug te 'moeten'..... Ik ga alle knuffels, spelletjes avonden, en lekker kletsen, de lieve vrienden met wie we oud en nieuw hebben gevierd en het gezellig uit eten gaan zooooo ont-zet-tend missen!!!
En voor Marit en haar beste vriendinnetje was het afscheid zo moeilijk. Ik snap hen helemaal, want het was voor hen net zo fijn elkaar zo vaak te zien.

Het was fijn de opa's en oma's te kunnen zien en weer even 'knuffels op de rekening te storten' :)
Die hebben ons gelukkig naar schiphol gebracht en uitgezwaaid. En de avond ervoor hebben we nog met iedereen gegeten en toen de kinderen op bed lagen nog even spelletjes gespeeld.

De vlucht ging net als de andere keer heel erg goed! De meiden hebben het weer supergoed gegaan.
We kwamen rond 19.30 aan in ons huis en dat was ook eigenlijk wel weer gelijk vertrouwd. En voor Marit en Nora ook. Het was vertrouwd weer in ons eigen bed te liggen (want iedereen ging gelijk door naar bed!!)
De volgende ochtend, nou ja....laten we zeggen nacht, bleek toch wel dat je niet zonder jetlag van NL naar Mexico en vice versa kunt vliegen!!
Ik had geen horloge/telefoon in de buurt, dus toen Nora aan mijn bed stond zei ik dat het midden in de nacht was en dat ze nog even moest proberen te slapen. Dat lukte gelukkig, tot Marit aan mijn bed stond.
Mama, ik ben wakker.... 'Hoe laat is het?', vraag ik aan Bram.
Het is 3.00........ Okay, meiden, nog even proberen te slapen. 'Maar we kunnen echt niet slapen'!!!
Nadat ze naast elkaar in bed liggen, duurt het maar 10 min. voor ze weer aan ons bed staan. 'We zijn wakker', luidt de mededeling.
Okay, jullie mogen wel gaan spelen. En zo geschiedde :) Om 6.00 ging Bram er ook maar uit om naar zijn werk te gaan. En na ons aangekleed te hebben, hebben we brood gehaald en ontbeten.
Daarna heb ik de koffers uitgepakt en gaat het gewone leven weer beginnen!!!
Toch wel gek hoe snel dat weer went.
Straks naar de superama om de boodschappen te doen voor het avondeten en dan is de eerste dag alweer zo'n beetje voorbij. Ze vliegen hier dus nog niet zo snel om als voorheen! :)

Ik wil iedereen nog heel erg bedanken voor alle gezelligheid en ik ben blij dat ik iedereen heb kunnen zien en dat jullie tijd voor ons/mij vrij hebben gemaakt!!

Dikke knuffel!

  • 04 Januari 2016 - 20:55

    Margreet En Rob:

    Lieve Irene, Wat fijn dat jullie weer goed aangekomen zijn en dat de thuiskomst toch al weer een beetje vertrouwd voelde.... Ja, afscheid nemen na zo'n fijne tijd is zwaar. Jullie zijn bikkels dat jullie het zo doen allemaal. het was fijn jullie weer te zien en wat uitgebreider te spreken bij Thijs en Sharons trouwerij. Heel veel sterkte en plezier weer in Mexico en lekker gaan aftellen tot Zoetermeer naar jullie komt ! Liefs voor allemaal, Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 13195

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 25 Augustus 2016

Op avontuur in Mexico!

Landen bezocht: